penktadienis, birželio 22, 2012

Palyginti su naudingais daiktais gražūs yra kažkas nereikalinga.Tačiau kažkas,ko vis tiek būtinai reikia..

Kai ateina laimė,pasiūlyk jai kėdę.

Mano manymu,prasminga knyga apie dvylikametę mergaitę iš Vokietijos vaikų namų.Pasakojama jos istorija,gyvenimas mergaitės akimis,stebuklais verčiami,regis,visai paprasti,kasdieniški ir paprastam žmogui nepastebimi,todėl bereikšmiai,o mažam vaikui nerealūs,dalykai.Įdomiai perteikta ne vien buitis,bet ir sapnų pasaulis,išgyvenimai,mintys.Minčių knyga - svarbus daiktas mažylės gyvenime,kurią dovanojo mylima teta Lou.Šią svarbią gyvenimo dalį mergaitė slepia nuo visų ir visko.Mažoji stipri,remiasi beveik vien tik savo patirtimi,išmokusi nuslėpti emocijas,bet yra labai švelni,jautri ir miela.Galiausiai atsiveria drauge tapusiai Renai.Halinka labai primena mane - niekuo iki galo nepasitikinti,sauganti savo erdvę,prisiminimus,sapnus ir svajones,patirtis ir mintis.Ji,kaip ir aš,labai brangina visa tai.Aš taip pat turiu savo daiktų,reiškiančių daug,kolekciją,savąją Turtų skrynią.Daiktai,priklausantys kolekcijai,man primena brangius žmones praeityje ir dabartyje,kuriuos noriu prisiminti kaip asmenybės tobulinimo pagalbininkus,ir aš nuoširdžiai tikiu,kad niekas iki galo to negali suprasti.
Halinkos parką ir joje matytą moters statulą man atstoja klasikinis kūrinys.Vadinasi jis River flows in you.Tai absoliuti harmonija.Kūrinys suteikia ramybės,savotiškos laimės pojūtį,o tai man labai patinka.Truputį norisi verkti,tačiau tikriausiai ne dėl kūrinio,nes jis sukelia dar ir tokį jausmą,kuris vadinasi Alegria,ir turi būti rašomas iš didžiosios,nes tai galingas,visa apimantis jausmas.Retai tokį jaučiu,užtat stipriai - visu kūnu ir sielos giluma.Net jei tai suprantu tik aš.Kita vertus,dėl to jaučiuosi šiek tiek ypatinga. :)
Knyga mane sužavėjo ir savo paprastumu,o ypatingai gamtos aprašymais.Gamta vaizduojama gana smulkmeniškai,tai yra,pasirenkamas gamtos įvaizdis,kuris dažnai visai paprastas,ir pristatomas rampos šviesoje - kaip didingas ir ypač svarbus.Knyga išreiškia mintį,jog genialumas slypi paprastume.Kalbu apie pateikimą.Nes pats turinys kalba apie ką kita - žmogiški dalykai - gamta,draugystė,atviras,nuoširdus pokalbis,švelnumas,artumas,meilė yra ypač svarbūs kiekvienam žmogui,tereikia mokėti juos priimti.Ir tai yra nuostabu.Štai kaip aš suprantu šią knygą.Knyga patenka į mėgstamiausiųjų sąrašą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą