ketvirtadienis, vasario 09, 2012


Etika man padarė įspūdį,nors,tiesą sakant,nieko kaip ir nevyko.Paprastas pokalbis,per kurį tylėjau.Šiaip jau netyliu.
Šį tą išmokau : dėstytojo geriau neprovokuoti ir nekritikuoti. :) Turėsiu omenyje šią kritika mano adresu. :)
Turėjau trumpą,bet gana jaukų ir informatyvų pokalbį apie knygas.Gavau rekomendacijų,kurias būtinai įtrauksiu į skaitytinų knygų sąrašą. :)
Biologija.Jaučiausi kažkokia keistai išskirtinė.Gal todėl,kad buvau viena.Taip pat gavau pamoką,kurios tema - ekologinė ir kultūrinė.Pastabos apie aplinkosaugą ir keiksmažodžius.Ne moralas,bet pamoka. :)
Laiškas.Gavau TIKRĄ laišką!Juo tikrai nuoširdžiai apsidžiaugiau,jog vos neapsiverkiau.Tekstas toks labai mielas ir šiltas,kupinas nuoširdumo ir draugiškumo.Pasijutau keistai laiminga.
. . . Saulius Mykolaitis tikrai geras atlikėjas ir kūrėjas,įprasmina mane,mano jausmus,nebylias būsenas,palengvina skausmą,sustiprina džiaugsmą.Gal dėl to "Matricą" klausau vėl ir vėl,ir vėl...
Šis dainuojamosios poezijos kūrinys,kurį,bent jau sau,galiu drąsiai vadinti šedevru,yra neįtikėtinas.Jo poveikis dvejopas : vienu metu susimaišę džiaugsmas ir liūdesys,tokia šviesiai lyriška nuotaika,kurios žodžiais nepaaiškinsi.
Genialumas slypi paprastume.Saulius Mykolaitis tikrai tai žinojo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą